sobota, 21 grudnia 2013

Gwiazdy, gwiazdki, gwiazdeczki


Post który dziś zamieszczam został napisany ponad tydzień temu, ale jeszcze nie doszłam do wprawy z wydłużaniem doby, dlatego dopiero dziś, między pieczeniem pierników a ubieraniem choinki udało mi się go zamieścić:)
Okres okołoświąteczny trwa, ja niestety też się mu poddaje, a może całkiem dobrze, że tak robię, bo w końcu jest magiczny, a poza tym zdarza się tylko raz w roku! Ostatnio na fanpage Lulu Home pokazywałam świąteczną drabinę :) Może dla niektórych to brzmi dość śmiesznie, ale światełka powieszone na zwykłej drabinie ozdobionej oryginalnymi dekoracjami, mogą wprowadzić cudowny nastrój do wnętrza. Serdecznie polecam taką ozdobę miłośnikom alternatywnych dekoracji, oraz tym, którzy nie lubią lub nie mogą sobie pozwolić na tradycyjne drzewko świąteczne. Dla tych, którzy nie widzieli na facebooku wrzucam foty.




Ale to nie koniec o drabinie. Zakupiliśmy ją dwa tygodnie temu z trochę innym przeznaczeniem, ale w związku z tym, że składała się z dwóch części, jedna poszła tam gdzie miała (czyli do domku), a druga część zasiliła wnętrze Lulu Home (widoczna powyżej drabinowa choinka).
Od jakiegoś czasu chorowałam na brak odpowiedniego wieszaka na ręczniki. Nic mi nie wpadało w oko, ciągle coś mi nie pasowało...W końcu znaleźliśmy bardzo fajne rozwiązanie i oto łazienka nabrała nowego charakteru dzięki naszej drabince!
Wymalowałam ją białą farbą, nie wiem czy niedługo nie będę zmieniała kolorku na jakiś delikatnie szarawy. Narazie jest taka, a żeby była bardziej spersonalizowana narzuciłam na nią gwiazdkę i trochę napisów (celowo trochę poprzecieranych, efekt retro chyba się udał, prawda???), do tego dwie dekoracyjne gałeczki na zawieszenie szlafroczka i gotowe!





Lubicie gwiazdki? Ja w okresie świątecznym uwielbiam... Oto moje ostatnie twory dla Lulu Home. Podusie i pled, czy jak kto woli narzuta szara w motywy gwiazdkowe już dostępna! Każda gwiazdka była oddzielnie naszywana, dość żmudne zajęcie, ale efekt jest pozytywny.

Zmykam tymczasem, czy wy już przygotowaliście się na święta? Ja mam jeszcze dużooo planów! Zaczynamy walkę z piernikami ;)


Owocnego przedświątecznego weekendu,
Lulu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz