niedziela, 1 lutego 2015

Ogrzać się w blasku świec


Obiecałam ostatnio, że kolejny post będzie poświęcony naszemu nowemu nabytkowi. Mebel, zrobiony własnoręcznie przez moich dwóch mężczyzn - tatę i G. prezentuje się bardzo dostojnie, ale też przytulnie, a co najważniejsze każdy z Was może go wykonać samodzielnie w domu! Potrzebujecie tylko kilka desek, drewnianych ozdób (można kupić gotowe pięknie rzeźbione dekoracje), trochę chęci, odrobinę wyobraźni i czasu :)...i jak Wam się podoba?

Już dawno pisałam na blogu, że jednym z elementów wystroju mojego mieszkania będzie portal kominkowy. Bardzo chciałam obudować olbrzymi grzejnik, który stał w dość centralnym miejscu w salonie i trochę straszył ;) Doczekałam się pięknego portalu, szczerze to gdy projekt był jeszcze w głowie nie spodziewałam się takiego efektu :).... Moja mama mówi, że ja to mam dobrze, coś wymyślę, a faceci zaraz mi zrobią. Tak! To prawda mam bardzo dobrze i każdej kobiecie życzę takich mężczyzn wokół siebie :)
A tymczasem wspólnie ogrzejmy się w blasku świec..może mi nie wierzycie, ale jakoś kubek z herbatą lepiej smakuje w takiej aranżacji, nie wspominając o książce, która wciąga jak nigdy! G wyjechał, a my z Miss Blue zostałyśmy same i taki wieczór z kubkiem herbaty pod kocem z mruczącym kotem przytulonym do brzucha to olbrzymie szczęście! Ja cieszę się takimi wieczorami i Wam też polecam spróbować!
Lulu

2 komentarze :

  1. portal świetny - tez mi się taki marzy
    ale przy kocie w domu trzeba uważać na otwarty ogień bo wąsiki łatwo się przypalają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza kotka chyba szybko zajarzyła, że to ogień i wogóle się nie zbliża do świec :) polecam portal, bo nadaje nowego klimatu w domu!

    OdpowiedzUsuń