czwartek, 5 grudnia 2013

Rogaczy czas

Witajcie w ten grudniowy dzień.
Dzisiaj na tapecie rodzina rogaczy. Uwielbiam skandynawskie wzornictwo świąteczno-zimowe. Zawsze poluję na rękawice z gwiazdką, i sweter w łosie, które są dla mnie kwintesencją tego klimatu. Rękawice już mam, i to takie piękne szare, o których marzyłam:) (zakupione w tesco :P), ale sweter czerwony w łosie to wciąż marzenie. Może Wy macie jakąś propozycję, albo posiadacie w swoich szafach takie sweterki (najlepiej wełniane) i podradzicie, gdzie można się w takowy zaopatrzyć???
Wracając do skandynawskiego klimatu,w tym roku najbardziej moje oko przykuwają proste dekoracje. Kilka "suchych" gałęzi, najlepiej modrzewiowych oplecionych białymi lampkami lub ozdobionych dwoma, góra trzema dekoracjami choinkowymi.













 Kolorystyka oczywiście biała, z delikatnymi elementami szarości, przełamana dla ocieplenia czerwonym akcentem, to jest to! Tylko moje zasłony ni w ząb teraz mi nie pasują ;) Dobrze, że jest Lulu Home, tam można poszaleć!

Tak, marzenie każdego domarzającego zimą! Termofory są moim ulubionym gadżetem w mroźne wieczory, a w Lulu Home polecam serdecznie termoforki wykonane z dresowej dzianinki z pięknymi aplikacjami serduszkowymi lub gwiazdkowymi, w sam raz na prezent dla bliskiego zmarźlucha!
Dzisiaj trochę więcej o Lulu Home, bo nawiązując do tytułu posta, rogacze rozgościły się i czekają na święta razem z nami. Piękne poduchy z łosiem i reniferem, do skandynawskiego wnętrza, ale nie tylko, bo do rustykalnego, czy zupełnie surowego, nowoczesnego jak znalazł! Serdecznie polecam.
Na żywo wyglądają lepiej.

A na koniec, kolejna porcja świątecznego DIY. Słyszałam, że z lampionem część miała problemy, to teraz coś dla zupełnych laików, a efekt murowany! Lubicie poroże wiszące na ścianach w myśliwskich domach?... Ja też nie, ale to poroże jest zupełnie inne! Renifer jest słodki i z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdego gościa przekraczającego progi waszego domu w okresie świątecznym. A przy robieniu frajda dla was i dzieci murowana!!!!



 Szablon nie jest mojego projektu, dlatego zamieszczam link, na którym możecie go znaleźć.
http://www.goodhousekeeping.com/cm/goodhousekeeping/data/ghk-1211-reindeer-template.pdf
Życzę udanych łowów, niech i u Was w domach taka dekoracja zagości na święta, bo jest z pewnością oryginalna!

Miłego dnia, uważajcie na czapki, żeby nie zwiało, bo ma być podobno wietrznie!
Lulu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz